Skip to main content

Color Smart Distribution a bugetat o investiţie în valoare de peste 500.000 de euro, în 2022, pentru extindere.

În plus, compania alocă 3-5% din veniturile anuale pentru materiale de suport vânzare, iar o parte semnificativă din buget se duce şi către organizarea cursurilor Academiei Novacolor, în cadrul căreia organizează cursuri pentru aplicatori de materiale decorative diferite.

„Color Smart este în plină dezvoltare. Pentru anul 2022 ne-am propus să deschidem un flagship showroom în Timişoara şi ulterior să ne relocăm magazinul din Constanţa. Ne vom extinde sistemul de distribuţie cu showroom-uri dedicate în oraşe unde nu suntem încă prezenţi cu gamele de materiale premium şi premium plus. De asemenea, vom extinde vânzările spre depozitele de materiale de construcţii cu o gamă de produse dedicată acestui canal de distribuţie”, a declarat Cătălina Trupşor, fondator şi CEO Color Smart Distribution.

Extinderea vine ca un pas firesc în evoluţia companiei, dar şi ca urmare a cererii tot mai mari din piaţă. Industria de vopseluri a cunoscut o creştere organică de 5-7% anual, mai ales în ultimul timp când relaţia oamenilor cu spaţiul în care locuiesc s-a schimbat. În perioada pandemiei, preocuparea românilor pentru spaţiile în care trăiesc sau lucrează a fost mai acută decât înainte. Astfel, în ultimii doi ani solicitările clienţilor pentru produsele şi serviciile premium oferite de Color Smart au continuat să crească mult peste media pieţei, ajungând la 35-40% anual.

În urma investiţiilor planificate pentru 2022, Color Smart ţinteşte o creştere de 50% a cifrei de afaceri pentru acest an, faţă de 2021, până la 4 milioane de euro.

„Estimăm că în anul 2022 cifra de afaceri va creşte cu 50% faţă de anul 2021. Majorarea preconizată vine ca urmare a tuturor iniţiativelor strategice pe care le derulăm – extinderea reţelei de showroomuri proprii şi partenere, întărirea sistemului de distribuţie la nivel naţional, aducerea unor portofolii noi de produse, consolidarea relaţiilor cu furnizorii externi, îmbunătăţirea legăturilor cu comunitatea de specialişti, vizibilitatea mult mai mare în mediu online, dezvoltarea unei comunităţi interesate de amenajări excepţionale. Din cifra de afaceri prognozată, doar 5-8% se va datora deschiderii noului showroom Color Smart în Timişoara. Ne aşteptăm la creşteri cu adevărat spectaculoase din anul 2, respectiv 2023, când vom deveni prieteni mai buni cu iubitorii locali de culori frumoase, iar valoarea unică a produselor şi serviciilor pe care Color Smart le oferă va fi evidentă pentru cei mai mulţi dintre jucătorii din piaţa timişoreană”, a mai adăugat Cătălina Trupşor.

Planurile de dezvoltare ale companiei au demarat încă de la începutul anului, când Color Smart a adus în România, pentru prima dată, brandul de vopsele premium plus Pittsburgh Paints, lider mondial, membru al grupului PPG, care de aproape 140 de ani revoluţionează segmentul amenajărilor interioare şi exterioare prin vopsele de calitate, cu acoperire mare, extrem de simplu de aplicat.

Prin strategia de extindere, compania îşi propune să fie mai aproape de specialiştii şi clienţii care au nevoie de suport pe tot parcursul proiectelor. Acest lucru va contribui la îmbunătăţirea serviciilor, a termenelor de livrare, dar şi la crearea unor condiţii optime pentru alegerea culorilor sau a texturilor necesare unei amenajări interioare de vis.

În prezent, Color Smart are locaţii proprii, în Bucureşti, Constanţa şi în curând în Timişoara, precum şi o reţea formată din 12 distribuitori la nivel naţional: Cluj, Oradea, Craiova, Arad, Sibiu, Alba-Iulia, Râmnicu Vâlcea, Ploieşti, Focşani, Bacău, Piatra Neamţ, Braşov. De asemenea, compania este prezentă în 9 depozite de profil din ţară.

Pentru 2022 compania şi-a propus să acopere şi alte zone importante ale ţării precum Buzău, Galaţi-Brăila, Suceava- Botoşani, Iaşi, Hunedoara, Târgu-Jiu şi Petroşani.

Compania este prezentă şi în mediul online, cu două noi magazine virtuale.

În portofoliul Color Smart se regăseşte o gamă largă de servicii ce pot fi achiziţionate de către clienţi, de la materiale şi accesorii, la servicii de consultanţă sau la proiecte la cheie realizate cu echipele sale de aplicatori.