Skip to main content

Compania își propună să vină mai aproape de românii din vestul țării și să transforme Timișoara într-un adevărat hub. Cu produse premium plus și o gamă de servicii care cuprinde de la consultanță, suport tehnic și până la consiliere în șantier, Color Smart vine în ajutorul clienților și specialiștilor din vestul țării.

Situat pe strada Carol Davila, nr 23A, showroom-ul Color Smart este pregătit să revoluționeze piața de design interior și amenajare.

După locațiile din celelalte orașe ale țării, ce v-a determinat să vă îndreptați spre Timișoara?

În primul rând Color Smart își propune să fie mai aproape de clienții săi, dar și de comunitatea de specialiști din vestul țării. Am sesizat că pe piața locală din Timișoara există o comunitate mare de arhitecți și designeri, cerere pentru finisaje speciale de la clienții finali, dar și mulți meseriași cu potențial, care pot învăța tehnici noi de aplicare. De aici putem să coordonăm vânzările din toată zona de vest a țării.

În același timp, considerăm că lipsesc din această zonă pachete personalizate de servicii care să includă: consultanță în alegerea culorii, texturii și finisajelor potrivite, în funcție de specificul proiectului, consultanță în bugetare (estimarea și calcularea bugetului), suport tehnic pentru pregătirea vopselei, consiliere în șantier, precum și recomandări de specialiști cu care companiile pot colabora – arhitecți, designeri, constructori, aplicatori.
Venim astfel în completarea acestor nevoi din piață și aducem, totodată, produse premium și premium plus, mult mai rezistente în fața trecerii timpului, dar și într-o gamă variată de culori și finisaje.

Prin ce se face compania românească Color Smart remarcată?

Color Smart se remarcă prin grija cu care răspunde nevoilor exprimate de client, prin pachetele personalizate de servicii pe care le oferă, care pot include: consultanță în alegerea culorii, texturii și finisajelor potrivite, în funcție de specificul proiectului, consultanță în bugetare (estimarea și calcularea bugetului), suport tehnic pentru pregătirea vopselei, consiliere în șantier, precum și recomandări de specialiști cu care companiile pot colabora – arhitecți, designeri, constructori, aplicatori.
De asemenea, am dezvoltat și o școală proprie pentru aplicatori – Academia Novacolor, prin care ne propunem să investim în formarea, evaluarea și dezvoltarea mai multor echipe de aplicatori, pentru ca proiectele clienților companiei să fie la nivelul de calitate dorit și cât mai simplu de efectuat. Prin acest tip de programe de pregătire formăm profesioniștii cu care ulterior colaborăm.
De asemenea, o noutate pe piață sunt workshop-urile organizate pentru clienții finali și pentru arhitecți și designeri. Astfel, se pot testa produsele noastre, ei înțeleg mult mai bine modul de aplicare și proprietățile acestora. În plus, acest tip de evenimente consolidează comunitățile de specialiști și clienți finali.

Cu ce fel de servicii veniți în întâmpinarea clienților? Le oferiți consultanță în alegerea celor mai potrivite culori?

În portofoliul Color Smart clienții noștri regăsesc atât game de produse premium, pentru finisaje interioare și exterioare, lavabile și decorative, cât și servicii de consultanță din partea echipei, soluții personalizate sau proiecte la cheie realizate cu echipele noastre de aplicatori.
De asemenea, prin noul showroom, ne propunem să fim mai aproape de specialiștii și clienții finali din zona de vest a țării, care au nevoie de suport pe tot parcursul proiectelor. Totodată, Timișoara devine astfel un hub pentru Color Smart, de unde va coordona toate comenzile din vestul României. În plus, prin această poziționare, Color Smart va reuși să ofere servicii mai bune, termene de livrare extrem de avantajoase, condiții optime pentru alegerea culorilor sau a texturilor necesare unei decorări de vis.

Clienții tind să aleagă culori în trend sau optează pentru individualitate? După ce trebuie să ne ghidăm atunci când alegem cele mai bune culori și produse pentru design interior?

În ultimul timp preocuparea oamenilor față de amenajarea spațiului în care trăiesc s-a schimbat, fiind mult mai interesați de mediul în care trăiesc. În general consumatorii din România preferă proiectele personalizate, unice și încep să își dea seama că au nevoie de consilierea specialiștilor ca să obțină acest tip de amenajări interioare. Astfel, proiectele de design interior devin un prim pas normal în drumul spre amenajarea de vis pentru un segment tot mai mare din populație.

În primul rând clienții ar trebui să cunoască avantajele vopselelor premium sau premium plus – durabilitatea acestora, rezistența culorilor, designul unic pe care îl pot realiza cu aceste tipuri de finisaje și mai ales faptul că prin alegerea acestor materiale, rezistența amenajării la un nivel de calitate excepțional poate depășii 10-15 ani.
De asemenea, clienții ar trebui să înțeleagă importanța folosirii materialelor sustenabile, realizate din var, din pigmenți naturali, finisaje minerale care au un conținut scăzut de adezivi adăugați. În acest fel au parte de finisaje rezistente, au parte de un aer curat și totodată protejează resursele limitate ale planetei.

Cu ce branduri colaborează Color Smart?

Color Smart Distribution este unic importator și distribuitor în România și Republica Moldova al brandurilor premium Novacolor, Color Smart și Pittsburgh Paints.

Sunt aceste produse sustenabile?
Toate vopselele din portofoliul nostru sunt ecologice, sustenabile, realizate după normele Uniunii Europene, având cele mai mici emisii de substanțe toxice, fiind anti-bacteriene, anti mucegai.
Mai mult, toate produsele pe care le comercializăm corespund cerințelor de calitate și sunt certificate de Standardul Breem și Leed.
Ce este mai important pentru clienți: încadrarea în buget sau rezultatul final?
Pentru fiecare client este cel mai important să-i fie îndeplinite așteptările, să primească, la finalul proiectului, valoarea pentru care a plătit. Însă, așa cum spuneam mai devreme, reușim să estimăm exact bugetul necesar încă de la începutul proiectului, astfel că nu vor exista surprize în acest sens pe parcurs. Totodată, pentru că vorbim de produse premium, clienții noștri știu deja ce înseamnă produsele de calitate și ce costuri implică, iar așteptările lor trec pe primul plan, în detrimentul banilor, pentru că știu că astfel vor putea să obțină locuința la care au visat.

Lasă un răspuns