Skip to main content

Vrei o afacere nouă pentru că te interesează să-ți schimbi stilul de viață, doar că te încearcă temeri justificate legate de evoluția contextului pandemic, economic, politic, social…și nu ți-e clar care-i cea mai bună mutare.

Ai ceva bani de investit, ești pasionat(ă) de amenajări interioare și exterioare realizate cu produse premium, premium plus, îți dorești un showroom decorat spectaculos unde amicii și clienții tăi să se simtă minunat iar proiectele de decorare la care au visat să prindă contur în ochii minții, ca apoi să se transforme în cele mai frumoase și funcționale case, birouri, magazine sau hoteluri.

Dacă ești gata să faci pasul avem o propunere pentru tine. Alătură-te sistemului de distribuție Color Smart, intră în lumea culorilor și texturilor unice, a vopselelor ecologice realizate numai din materiale sustenabile, deschide-ți un magazin în orașul tău și vei conduce o afacere așezată, cu o creștere sănătoasă, constantă, cu furnizori care au soluții viabile pentru a gestiona criza mondială de materii prime pe termen mediu și lung.

Ai numai de câștigat când intri într-o echipă cu o experiență pe piață de aproape 20 de ani, care a apucat să greșească destul cât să-și învețe lecțiile esențiale din inițiativele mai puțin reușite. Vei beneficia de:

O strategie bine pusă la punct, știi exact ce inițiative merită să pornești pe fiecare piață sau ce tipuri de public sunt prioritare. Ai acces la value proposition-uri personalizate, la campanii naționale de marketing, la tehnici de vânzare și customer service validate-n practică.

Primești de la început tot kow-how-ul, sugestii despre infrastructura optimă, materiale de suport vânzare, baze de date actualizate pentru piața pe care o acoperi, astfel încât resursele și eforturile tale sunt investite exact acolo unde aduc rezultate maxime în cel mai scurt timp.

Un sistem informatic performant care îți livrează în timp real toate informațiile relevante legate de stoc, de profitabilitatea întregului business sau a fiecărui centru de venit, de cash flow și de coeficienții de realizare a indicatorilor de performanță importanți.

Știi exact care este stadiul oportunităților deschise, cât de repede și precis convertesc coechipierii tăi, ce trebuie să faci ca să-ți menții clienții existenți, care sunt campaniile de marketing cele mai profitabile.

Un proces de vânzare eficient, matur, personalizat. Îți oferim o segmentare precisă a pieței, cunoștințe, tactici și un CRM dezvoltat pe nevoile specifice ale afacerii noastre. Beneficiezi de asemenea de leaduri venite din inbound din zona ta de acoperire.

Știm să-ți arătăm ce merită să faci din punct de vedere al indicatorilor de performanță și a felului în care monitorizezi acțiunile sau rezultatele oamenilor de vânzări și customer service.

O logistică corectă, livrări exacte, realizate la timp, un sistem de comenzi ce-ți permite să satisfaci nevoile clienților mult mai rapid decât ceilalți jucători din industrie.

Ai mereu stocuri logice și nu ești obligat să-ți blochezi banii în marfă care zace-n depozite degeaba, gestionezi eficient proiectele complexe care se întind pe perioade mai mari de timp. Nu în ultimul rând ai garanția că furnizorii externi livrează tot ce se comandă pe termen mediu și lung.

Training pentru toate aspectele activității. Îți punem la dispoziție un proces de inducție complex, clar, optimizat. Înveți accelerat de la caracteristicile fiecărui produs în parte până la gestionarea proceselor cheie sau tehnici de customer service.

Nu în ultimul rând ai tot ce-ți trebuie ca să începi în forță comunicarea comercială, astfel încât să-ți intre cât mai mulți clienți pe ușă din primele zile. Pe măsură ce dezvolți businessul ai acces la cursuri personalizate pentru etapa în care ai ajuns.

Marketing și PR de calitate, lucrăm împreună pentru campanii naționale sau locale acolo unde este cazul. Colegii noștri din departamentul de comunicare te ajută să-ți organizezi toate evenimentele locale necesare – deschiderea magazinului, academia Novacolor, alte evenimente pentru aplicatori sau clienți finali.

Primești de asemenea informațiile cheie pentru a-ți îmbunătății relația cu media locală – comunicate de presă, articole, știri – și a construi comunitatea de specialiști și clienți.

Ca partener Color Smart te bucuri de suportul echipei noastre de specialiști pe tot parcursul desfășurării proiectului comun. Suntem lângă tine înainte să-ți deschizi showroomul, la prima comandă, în timp ce-ți dezvolți portofoliul de clienți, la evenimentele de specialitate sau de PR, în șantiere cu sfaturi și soluții tehnice.

Modelul nostru de business este validat în practică de realizările filialelor Color Smart și ale partenerilor noștri de distribuție, deci dacă te interesează un drum foarte scurt către succes, cu riscuri mult mai puține, cu un sprijin real și constant în momentele grele dă-ne un semn și hai să discutăm care sunt pașii următori.

Leave a Reply